Thursday, March 19, 2009

Heheheheheh......

Jom Heheheheheh

Juruselam
Seorang juruselam bernama KOMENG sedang melakukan latihan di lautan Indonesia pada kedalaman 50 meter. Sewaktu sedang menyelam di dasar laut, KOMENG bertemu seorang lelaki yang menyelam tanpa menggunakan sebarang alatan menyelam. KOMENG merasa hairan dan berfikir bagaimana lelaki itu boleh menyelam tanpa menggunakan peralatan. KOMENG terus menyelam lagi ke dasar laut sejauh 100m, 150m, 200m...akan tetapi apa yang makin menghairankannya lelaki itu tetap ada. KOMENG terus berkata kepada lelaki itu, "Kemampuan menyelam anda sungguh hebat dan boleh menyelam tanpa menggunakan alat menyelam pun". Lelaki itu kelihatan kurang senang apabila dipuji dan berkata "Aku menyelam??????....Aku ni tenggelam la bangang!" KOMENG terkejut bukan kepalang.


Mas Kahwin
Seorang pemuda bernama MAIL sedang duduk termenung dan kelihatan agak sugul serta kusut. Kawan baiknya RONI datang menyapa.
RONI : Hai MAIL....aku tengok kamu ni dari tadi monyok & moncong macam tikus mondok je..apakahalnye kamu jadi cengginih MAIL?
MAIL : Aku nak kawen. Aku tengah penin dengan mas kawen untuk bakal bini aku tu. Dia nak aku beri mas kahwin mengikut nama penuhnya, baru dia beri green light nak kawen ngan aku.
RONI : Owh...Ye ke? Sapa pulak nama bakal bini kamu tu?
MAIL : INTAN PERMATA BERLIAN EMAS BT. PERAK
RONI : ????????????????????

No comments:

Post a Comment